how to build free website

Inhoud boek

Maak Moeilijke Dingen Makkelijk

in business en golf.

In mijn jaren als docent en golfcoach heb ik geleerd wat de belangrijkste vaardigheden zijn, om succesvol te worden in ondernemen, leidinggeven en coachen.

Wil je werknemers, klanten of leerlingen bereiken, dan moet je moeilijke dingen makkelijk kunnen maken.

In de twintig jaar dat ik in onderwijs en educatie heb gezeten ben ik constant op zoek gegaan naar manieren om sneller resultaat te halen.

Dit bereik je vooral door je te richten op de de belangrijkste onderdelen (essenties) 

Hierdoor ben je in staat om de taken in verschillende stappen in te delen. Daarnaast kan je ook bepalen welke onderdelen belangrijk zijn en ervoor zorgen dat andere onderdelen ook beter en sneller gaan.

Het uiteindelijke doel is om de taken die moeten worden gedaan, terug te brengen naar enkele stappen. Volbreng je deze stappen dan heb je de belangrijkste succes factoren onder controle.

Dit boek geeft je de kennis om deze stappen te benoemen en op verschillende onderdelen toe te passen.


Dit zijn vijf redenen om dit boek te lezen:

  1. DUIDELIJKE BOODSCHAP NAAR JE KLANTEN - veel bedrijven hebben moeite om hun boodschap aan de klant over te brengen. Door deze boodschap opnieuw te formuleren, bereik je meer klanten en de juiste doelgroep. 
  2. SNELLER RESULTATEN - door te kijken naar de essentie, kan je de weg naar jouw doel sneller bereiken. Je besteedt alleen aandacht aan de onderdelen die van belang zijn. 
  3. SNELLER OPLEIDEN VAN JE PERSONEEL - zodra je kunt bepalen wat de belangrijkste kennis of vaardigheden zijn die je moet weten, kan je een goede opleidingslijn opzetten. Door de juiste stappen te nemen kom je hiermee snel tot resultaten.
  4. JE BEDRIJF OP KOERS BRENGEN EN HOUDEN - omdat de markt constant verandert is het belangrijk dat je regelmatig bekijkt of het bedrijf nog wel op de juiste route ligt. Waar nodig moet je de koers aanpassen of een nieuwe koers uitzetten. In dit boek ontdek je op welke manier je de koers kunt bepalen of bijstellen.
  5. GEMOTIVEERD EN VAARDIG PERSONEEL - Personeel is beter in staat om te presteren, als zij duidelijk weten wat er van ze wordt verwacht en wat ze moeten kunnen of kennen. Hierdoor werken zij met nog meer plezier bij het bedrijf en hebben ze aan het eind van de dag nog energie over om leuke dingen te doen!